استاندار کردستان در سمینار سالانه سفرای جمهوری اسلامی ایران درباره روابط همه جانبه کردستان با سفرای جمهوری اسلامی رایزنی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، سمینار سالانه سفرای جمهوری اسلامی ایران با حضور وزرای کشور و امور خارجه، استانداران و سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج و با هدف توسعه روابط بین‌المللی استان‌ها و تقویت ارتباط استانداران با سفرای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در حاشیه این سمینار با سفرای کشورمان در کشور‌های عراق، روسیه، ارمنستان، سوئد، قزاقستان و آلمان دیدار کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه بسیاری از تولیدات استان کردستان قابلیت عرضه در بازار‌های جهانی را دارد، افزود: سفرای جمهوری اسلامی در خارج از کشور می‌توانند ظرفیت‌های استان را در کشور‌های محل ماموریت خود مد نظر داشته باشند.

او ادامه داد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در کردستان آمادگی دارند تا در همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف برای معرفی کالا‌ها و یافتن بازار‌های جدید شرکت کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: توسعه روابط همه جانبه کردستان در حوزه اقتصادی با کشور‌های مختلف بویژه کشور‌هایی که تعداد قابل توجهی از هموطنان یا هم زبانان کرد اقامت دارند از جمله اصلی‌ترین محور‌های رایزنی با سفرا بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.