زارعی کوشا با انتقاد از عملکرد پایین برخی بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اقتصادی مربوط به سفر رئیس جمهور تداوم این وضعیت را غیر قابل قبول دانست.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور با انتقاد از عملکرد پایین برخی بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اقتصادی مربوط به سفر رئیس جمهور تداوم این وضعیت را غیر قابل قبول دانست.

او افزود: رویکرد دور دوم سفر‌های رئیس جمهور به بررسی و پیگیری مصوبات اختصاص دارد و بر همین مبنا لازم است حوزه اقتصادی استانداری و بانک‌ها با جدیت بیشتر به پیگیری مصوبات ورود کنند و اگر طرحی به هر دلیلی قابلیت اجرایی ندارد آن را به نهاد ریاست جمهوری برای حذف یا جایگزینی مصوبات دیگر ارجاع دهند.

استاندار کردستان یادآور شد: انتظار داریم بانک‌های دولتی که منابع سرشاری را در اختیار دارند نسبت به پرداخت مصارف حداقل تا ۱۲۰ درصد منابع خود اقدام کنند، چرا ارقام پرداختی در استان نسبت به کشور قابل توجه نیست.

او گفت: ما از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در خدمت تولید کنندگان باشند، اما تولید کننده‌ای که اهلیت ندارد و منابع را هدر می‌دهد نباید حمایت شوند و باید طبق ضوابط با آن‌ها برخورد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.