بانک مرکزی بر اساس تکلیف قانونی خود فهرست تسهیلات اعطایی بانک‌ها به کارمندان خود را سرانجام تکمیل کرد.

بنا بر مفاد جزء (۵) بند (ح) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور بانک مرکزی به ارائه گزارش مجموع مبالغ پرداخت شده به کارمندان هر بانک، مؤسسه اعتباری موظف شده است بانک مرکزی هم سرانجام بر اساس این تکلیف قاونی خود این فهرست را کامل و در سایت خود منتشر کرد.

فهرستی که در گام نخست ۹ بانک، مرحله دوم ۱۹ و مرحله سوم به ۲۷ بانک افزایش یافت و بعد به ۲۹ بانک رسید و حالا در نهایت این فهرست تکمیل شده است.

فهرست تسهیلات اعطایی بانک‌ها به کارمندانشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
مسولان محترم و مخصوصا نمایندگان مجلس اگر اندکی تامل و تفکر کنند متوجه می شوند که اولا از نظر سختی کار هیچ اداره ای به گرد پای بانک نمی رسد ثانیا حقوق تمام ادارات چندین برابر بانکهاست و ثالثا اکثر ادارات به کارکنانشان زمین یا آپارتمان داده اند که در صورت فروش برابر با حقوق. هزار سال کارمند بانک میشود . همچنین تمام ادارات با زور و تهدید وام‌های میلیونی میگیرند. در مورد بازاریان هم که لازم به توضیح نیست که فقط در یک سال گذشته چندین میلیارد از تورم و گرانی. نهایت سود را برده اند پس .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
پست‌بانک ایران با داشتن تنها دوهزار و ۷۳۹ کارمند و پرداخت تسهیلات دوهزار و ۸۱۳ میلیارد تومانی به کارکنان خود، روی تمامی بانک‌ها در پرداخت وام به کارمندان خود را سفید کرده است!

این بانک به طور متوسط به هر کارمند خود یک‌ میلیارد و ۲۷ میلیون تومان وام داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دو ماه و نیم دارم دنبال 100 تومن وام میگردم هیچ بانکی وام نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
خود بانک مرکزی کووووو؟؟؟
آخرین اخبار