سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با اجرای این ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی، بیش از ۲۷ هزار و ۵۱۲ نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه‌ها حضور یافته و مشارکتی فعال داشته باشند.

او اظهارداشت: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها وجشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها وکلاس‌های آموزشی وورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

ورودی تصریح کرد: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۳۰ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۳ هزار و ۷۱۲ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد ۶۶ برنامه و با حضور بیش از یک هزار نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

او تعداد برنامه ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان را ۲۱۹ مورد اعلام کرد که با حضور شش هزار و ۵۰ نفر از بانوان و ۴ هزار نفر از آقایان اجرا شده است.

ورودی ادامه داد: همایش‌ها وجشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها وکلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد یک صد برنامه با حضور نزدیک به ۵ هزار و ۳۹۰ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

سرپرست اداره کل بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۹ مسابقات محله، ۲۱ مسابقه کارکنان در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها یک هزار و ۳۴ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

او اضافه کرد: همچنین توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل، ۵ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت ۶۲ نفر از بانوان و ۱۱ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۳۳۰ نفر از آنان برگزار شد. او گفت: اجرای گلگشت‌ها با رعایت ایمنی شرکت کنندگان به تعداد ۴۹ گلگشت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اجرا شده که ۷۷۳ نفر از بانوان و آقایان علاقمند به برنامه‌های گلگشت در این برنامه‌ها حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.