استاندار اردبیل از واگذاری زمین برای احداث سایت تیراندازی با اهداف پروازی در استان خبر داد.

سیدحامد عاملی در دیدار با رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با تلاش و پشتکاری که وجود دارد رشته تیراندازی می‌تواند آینده درخشان تری داشته باشد و استان اردبیل به لحاظ بخش خصوصی نسبت به استان‌های همجوار ضعیف به نظر می‌رسد و تلاش خواهیم کرد که بتوانیم واحد‌های بزرگی را راه اندازی کنیم تا در رشد و توسعه و اعتلای ورزش گام‌های محکمی برداریم.

او تصریح کرد: نسبت به واگذاری زمین برای احداث سایت تیراندازی با اهداف پروازی مشکلی وجود ندارد و تلاش خواهیم کرد در چهارچوب وظایف و اختیارات استانداری برای تجهیز و توسعه این رشته المپیکی اقدامات لازم را انجام دهیم.

سردار قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی نیز در این دیدار با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در فدراسیون و کسب مدال‌های جهانی و المپیکی، فدراسیون تیراندازی یکی از فدراسیون‌های توسعه یافته و با و پیشرفت کاری عالی ارزیابی کرد.

در ادامه او درخواست خود را نسبت به تجهیز، تعمیر و راه اندازی خط تیراندازی و همچنین زمین اهداف پروازی اعلام کرد و گفت:۹۳ روستا در کشور به زمین اهداف پروازی فعال مجهز هستند که به تمام روستا‌ها ۲ قبضه تفنگ و تجهیزات لازم اهدا خواهد شد.

اکبر ورودی، سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست افزود: با توجه ویژه استاندار اردبیل از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ درصد اعتبارات برای ورزش استان اردبیل جذب شده است و درخواست داریم که استاندار با عنایتی که به ورزش استان دارد در خصوص احداث سایت تیراندازی استان اردبیل اهتمام داشته و اعتبارات لازم را در این خصوص اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.