مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در دهم خرداد در اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام حسین علیه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در اردبیل گفت: قرار است قبل از برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در ۲۶ مرداد، ۲۳ پیش اجلاسیه برگزار شود تا در گروه‌ها و اصناف مختلف در شهرستان‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی داشته شود.

او افزود: استان اردبیل در مردادماه میزبان اولین کنگره شهدا خواهد بود در حالی که در برخی از استان‌ها شاهد برگزاری دومین کنگره نیز هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قرار شده در استان‌ها در فاصله زمانی هر ۱۰ سال کنگره شهدا برگزار شود که ما برای اولین بار کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل را ۲۶ مردادماه در اردبیل با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهیم کرد.

او افزود: در قالب‌ کنگره اجلاسیه‌های مختلف در حال برگزاری است که دهم خردادماه نیز اجلاسیه شهدای روحانی برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره شهدای روحانی و طلاب که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشتند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام علیه اضافه کرد: در قالب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، برنامه‌های متنوع با محوریت سپاه و سایر دستگاه‌ها در حال انجام است که ۲۴ کمیته عزم خود را جزم کردند تا در بالاترین سطح این کنگره را با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برگزار کنند.

او دیدار اعضای کنگره را با مقام معظم رهبری در روز‌های آینده یادآور شد و بیان کرد: از رهنمود‌های معظم له در برگزاری شایسته و مناسب این کنگره استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیه در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برای ملموس بودن آثار و برکات این کنگره و در مسیر محرومیت زدایی سپاه و بسیج استان گام‌های مؤثری برداشته به طوری که آبرسانی به ۴۵۴ روستا در حال انجام است که ۱۱۱ پروژه افتتاح شده و مابقی پروژه‌ها نیز به سرعت در حال اجرا است.

او تصریح کرد: در کنار این فعالیت، کار‌های عمرانی متعدد نظیر ساخت مسکن محرومان نیز در دستور کار مجموعه سپاه استان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.