۴۳۵ نفر از بازنشستگان کشوری خراسان جنوبی وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی دریافت کردند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: اولین پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۲ در هفته گذشته انجام شد که از مجموع ۴ هزار واجد شرایط در کشور، ۴۳۵ بازنشسته این صندوق در خراسان جنوبی مشمول دریافت این تسهیلات شدند.

او افزود: وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و این تسهیلات قرض‌الحسنه و با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان است که می‌توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کنند.

باقری نژاد افزود: از ابتدای امسال تاکنون هنوز پرداختی در این خصوص نداشته ایم، اما پارسال این تسهیلات به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به فرزندان بازنشستگان پررداخت شد.

او گفت: صندوق بازنشستگی کشوری بعد از تأمین اجتماعی، بزرگترین صندوق کشور است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: کارکنان رسمی وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، شهرداری‌های به استثنای شهرداری تهران، دادگاه‌ها و دادسراها، سازمان تبلیغات اسلامی و کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

باقری نژاد اظهار کرد: در شهرستان‌ها عمدتاً کانون‌های بازنشستگی وجود دارد که بازنشستگان از خدمات آن به صورت الکترونیک بهره مند می‌شوند.
افزود: راه ارتباطی بازنشستگان با صندوق به صورت حضوری تمام روز‌های هفته به ویژه دوشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و همچنین از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۴۶۲۱۳۶ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار