معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر در همه امور به ویژه در بحران‌ها دوشادوش مدیران در صحنه حاضرند و کمک می‌دهند.

محسن حسین میرزایی در دیدار با معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سالی که گذشت استان با بحران‌ها و چالش‌های بسیاری نظیر سیل، زلزله و بارش سنگین برف روبرو شد و در تمامی این بحران‌ها جوانان هلال احمر نه تنها مسئولان را در یاری به مردم کمک کردند بلکه با انتقال ارامش به آسیب‌دیدگان نقش مهمی در آرام‌سازی فضا داشتند.

وی ادامه داد: امدادرسانی به لحظه و به هنگام در حوادث و بحران‌ها موضوع مهمی است که جوانان هلال احمر در این خصوص همواره خوش درخشیده اند و همانند مدیران مردمی دولت سیزدهم خدمت در میدان عمل را دیکته می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این نشست با تاکید بر نقش معاونت جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: این جمعیت به عنوان یکی از سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند بازوی مردمی اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

شهرام خواجوی افزود: طرح‌های متعددی برای کاهش آسیبل‌های اجتماعی در استان تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شده است که بی شک نقش گروه‌های مردمی در این رابطه بسیار موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار