پارسال ۴۵۵ نفر از ایثارگران چهارمحال و بختیاری توسط پزشکان عمومی و متخصص پایش سلامت شدند.

اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهامحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا به دلیل کهولت سن و جانبازان نخاعی و شیمیایی از تشکیل و تکمیل پرونده سلامت الکترونیکی دو هزار نفر از جانبازان استان در امسال خبر داد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف به خصوص خانواده شهدا، طرح پایش سلامت این خانواده‌ها و جانبازان نخاعی و شیمیایی به صورت دوره‌ای و مستمر اجرا می‌شود.

عسگری اضافه کرد: ۴۵۵ نفر از ایثارگران استان پارسال توسط پزشکان عمومی و متخصص پایش سلامت شدند و پنج هزار و ۳۴۸ مورد ویزیت درمنزل نیز برای جامعه هدف انجام شد.


بیشتر بخوانید

  •  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهامحال و بختیاری از برگزاری ۲ کمیسیون پزشکی در زمینه برقراری حق پرستاری و افزایش درصد حالت اشتغال خبر داد و گفت: ۷۷۹ پرونده ایثارگری در این کمیسیون‌ها بررسی شد.

وی بر نشر و انتقال وصیتنامه شهدا برای نسل جوان نوجوان تاکید کرد و گفت: با انتشار وصیتنامه و زندگینامه شهدا می‌توان آحاد جامعه را با این موضوع و فرهنگ آشنا کرد تا راه، منش و مکتب شهدا برای نسل آینده روشن باشد.

سگری ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۴۱۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است و هفت هزار و ۴۸۰ جانباز و ۵۰۹ آزاده حضور دارند.
وی اظهار داشت: در استان دو شهید سلامت، شهدای دیاله عراق به عنوان شهید خدمت، سه شهید امنیت و ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم نظام شده است که پرونده هشت مدافع حرم در داخل استان و پنج شهید دیگر در سایر استان‌ها تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.