رئیس اداره محیط زیست لاهیجان گفت: روزانه ۱۲۰ تن زباله شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل به جایگاه زباله تموشل منتقل می‌شود.

جلسه مدیریت پسماند با حضور شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با تأکید بر رفع مشکل جایگاه زباله تموشل برگزار شد.

علی امیری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان در این جلسه گفت: جایگاه زباله تموشل توسط شهرداران و تعاونی‌های دهیاران شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل استفاده و پروژه بهسازی آن توسط پیمانکار اقدام می‌شود.

او افزود: موضوع رفع مشکلات جایگاه زباله و تأکید بر ادامه کار توسط پیمانکار با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع پسماند توسط فرمانداران شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل مطرح شد.

به گفته رئیس اداره محیط زیست لاهیجان، اولویت امسال آموزش و فرهنگ سازی و کاهش حجم زباله و تفکیک از مبدأ نیز جزء مصوبات است که پس از تبادل اعضا به تصویب رسید.

امیری تصریح کرد: در حالت عادی روزانه ۱۲۰ تن زباله توسط شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل به جایگاه زباله تموشل منتقل و زیرنظر شهرداری لاهیجان مدیریت می‌شود.

او با بیان اینکه شهرستان لاهیجان با محوریت اداره محیط زیست دارای ۵ کارگروه فرعی تخصصی محیط زیست است، گفت: موضوعات در کارگروه‌ها بررسی و رفع مشکل خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان افزود: در صورت عدم تصمیم گیری به کارگروه اصلی به ریاست فرماندار برگزار و تصمیم گیری می‌شود.

به گفته امیری، امسال ۳ جلسه کارگروه فرعی و یک جلسه کارگروه اصلی در شهرستان لاهیجان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.