مدیرکل ارتباطات کرمان گفت: بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات، صرف ارتقای سایت ها و نصب سایت جدید در ۹ روستای کرمان شد.

حسین ساجدی با بیان اینکه در هفته جاری بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال اعتبار صرف ارتقا و نصب سایت جدید در ۹ روستای شهرستان سیرجان، بردسیر، رفسنجان، فاریاب و رابر استان به منظور دستیابی روستاییان به شبکه ملی اطلاعات شده است‌. 

او افزود: بهره مندی روستاهای استان از پوشش همراه و اینترنت پرسرعت از برنامه های اداره کل ارتباطات بوده است که با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش برای تحقق دسترسی همه روستاهای استان به اینترنت پرسرعت هستیم.

مدیرکل ارتباطات  و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه این امر می تواند رشد و توسعه در زمینه تحصیل و رونق اشتغال روستایی را فراهم کند، بیان کرد: ساکنان این مناطق می توانند با بهره مندی از بستر نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه به سرویس های جدید دسترسی پیدا کنند که با این کار، یکی از دغدغه های مهم روستاییان که استفاده از شبکه اینترنت پرسرعت است، برطرف خواهد شد.

او تصریح کرد: شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه ارتباطی پایدار و برقراری اینترنت پرسرعت و امن در مناطق روستایی استان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار