رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال ۲۶۸ اثر به جشنواره ملی سرود رضوی خبر داد.

مرجان طریک گفت:  این جشنواره در سه بخش رقابتی، همگانی غیرحضوری (اجرای گروهی دانش آموزان در فضای مدرسه) و اجرا‌های پاتوقی (میدانی و خیابانی در نقاط مختلف شهر) برگزار می‌شود.

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تاکنون ۲۶۸ اثر در قالب ۲۶۸ گروه و به تعداد نفرات حدوداً ۳ هزار  و ۷۸۲ نفر، اثر خود را در سامانه جشنواره ثبت کرده اند.

وی افزود: آثار پس از دانلود از سایت و بررسی اولیه توسط داوران به بخش اول راه پیداکرده و منتخبین به حضور در مراسم اختتامیه در استان دعوت می‌شوند.

مرجان طریک ادامه داد: درنهایت در هر بخش ۳ گروه به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد و به آن‌ها جوایزی طبق فراخوان اعلامی اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این رویداد در تیرماه سال جاری در حال حاضر پیش‌بینی‌شده است، گفت: در بخش انفرادی به ۸ نفر در بخش‌های (آهنگسازی، رهبری، مربی‌گری گروه، تک‌خوان و شاعر برگزیده) لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توسط بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان گلستان به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

منبع: ایبنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.