فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از سپاه و پلیس به عنوان حافظان اقتدار کشور و امنیت جامعه یاد کرد و گفت : همدلی و انسجام این دو نیروی جهادی و انقلابی عرصه را بیش از پیش بر دشمنان تنگ کرده است.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه گفت : تجربه به خوبی نشان داده است هر زمان که نیرو‌های جان برکف سپاه و پلیس در یک صف قرار داشته و متحد و همدل برای هدفی تلاش کرده اند موفق شده و دست دشمنان و اجانب از سر مردم کشور کوتاه شده است.

وی به حوادث و ناآرامی‌های چهار سال اخیر کشور اشاره کرد و گفت: در این حوادث که دشمنان قسم خورده انقلاب صحنه گردان اصلی آن بودند به خوبی ثابت شد وقتی سپاه و پلیس دست در دست هم برای امنیت کشور و مردم پای کار آمده و در یک صف قرار گرفتند چگونه همه نقشه‌های آنان نقش برآب شده و روسیاه و شرمنده میدان را ترک کردند.

سردار ریحانی افزود: در همین غائله سال گذشته کرمانشاه یکی از استان‌هایی بود که خیلی زودتر از بسیاری استان‌های دیگر بساط اغتشاش و ناامنی در آن برچیده و امنیت و آرامش در آن حکمفرما شد، امنیتی که به خاطر همدلی، انسجام و یکی بودن نیرو‌های مخلص سپاه و برادران غیرتمند انتظامی حاصل شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: دشمنان وقتی دیدند بسیاری از نقشه‌های آنان در حوزه ایجاد ناامنی با شکست روبرو شده موضوع حجاب را پیش کشیده اند، اما خوشبختانه می‌توان گفت این طرح و برنامه آن‌ها حداقل در کرمانشاه با شکست مواجه شده است.

وی گفت: مردم ولایتمدار و نجیب کرمانشاه در این عرصه هم با دشمنان همراه نشدند و دست رد به سینه شان زدند تا آن‌ها شکست خورده و ناامید و با دستانی خالی صحنه مبارزه را ترک کنند.

ریحانی با تقدیر از تلاش‌های ماموران انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در کشور و استان، گفت: خوشبختانه کرمانشاه در زمره امن‌ترین استان‌های کشور است و در این میان پلیس با حضور پررنگ خود کنار مردم و دفاع از امنیت و آسایش آن ها، نقش بسیار مهمی در آرامش روانی شهروندان داشته است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای القای احساس امنیت و آرامش در شهر و استان خود تلاش کنیم، گفت: متاسفانه برخی اوقات سیاه نمایی‌های انجام شده باعث می‌شود آنقدری که امنیت داریم آن احساس امنیت را نداشته باشیم.

ریحانی ضمن تبریک انتصاب سردار حاجیان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و قدردانی از زحمات سردار جاویدان فرمانده پیشین، بار دیگر بر تقویت تعامل موجود میان سپاه و انتظامی تاکید کرد و گفت: هم افزایی و کار‌های مشترک توسط کارکنان این ۲ نهاد انقلابی می‌تواند شرایط بسیار بهتری را در جامعه ایجاد و دشمنان را ناامیدتر از قبل کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.