ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت موفق به کشف ۵۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و کنترل پایانه‌های مرزی استان طی عملیات‌های جداگانه در مرز بین المللی خسروی موفق به توقیف چند دستگاه کامیون حامل قاچاق سوخت شدند.

در بازرسی‌های صورت گرفته ۵۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این رابطه پرونده تشکیل و جهت بررسی و صدور حکم به مراجع قضایی ارسال شد.

توقیف ۲۶۰ دستگاه وسیله نقلیه پلاک مخدوش و فاقد پلاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد تشدید مقابله با خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش، گفت: در این راستا ۲۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد قاپ زنی و کیف قاپی در شهر کرمانشاه، طرح مقابله با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوش به مدت ۷ روز به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح گسترده ۲۰۲ دستگاه خودرو و ۵۸ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک با تلاش ماموران شهرستان کرمانشاه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دلیری تصریح کرد: این طرح دستاورد‌های دیگری نیز به همراه داشت از جمله اینکه ۱۹ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

توقیف محموله پارچه قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف یک هزار و ۷۵ متر پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

فضل اله پرنو اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروی توقیفی یک هزار و ۷۵ متر پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال کشف شد.

پرنو از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.