رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تاکید کرد این جنبش هرچه بیشتر قدرتمند می‌شود، رژیم صهیونیستی بیشتر می‌ترسد.

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تاکید کرد این جنبش در جهان اسلام و عرب با قدرت فزاینده‌ای روبروست و رژیم صهیونیستی از این قدرت احساس خطر می‌کند.

براساس گزارش خبرگزاری ان ان ای لبنان، او در ادمه گفت: «کسانی که معتقدند اسرائیل دشمن است بایستی خوشحال باشند چرا که مقاومت با قدرت با این دشمن مقابله می‌کند و اسرائیل امروز احساس خطر می‌کند زیرا قدرت مقاومت در حال افزایش است؛ آن هم نه تنها در کشور ما بلکه در فلسطین و جهان عربی و اسلامی که ما آن را محور مقاومت می‌نامیم و این افزایش قدرت باعث ترس و نگرانی اسرائیل شده است».

در همین راستا «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان پنجشنبه شب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت که ارتش رژیم صهیونیستی، هراس زیادی از اقدامات نصرالله مشاهده می‌شود که تا کنون شبیه آن سابقه نداشته است.

نبیل قاووق عضو شورای مرکز جنبش حزب الله هم شنبه گذشته، با اشاره به ضعف تل‌آویو تأکید کرد، حزب الله در حالی که برای آزادسازی الجلیل، رزمایش برگزار می‌کند، دشمن صهیونیستی هم مانور برگزار خواهد کرد. اما این اقدام صهیونیست‌ها، نشانگر ضعف، ترس، سرشکستگی و افزایش نگرانی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار