مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: قرارگاه انرژی درباره قطعی برق دربخش کشاورزی و صنعتی تصمیم می گیرد.

ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جمع مدیران تربت جام با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر قطعی برق درتابستان امسال گفت: مصرف برق در سایر حوزه‌ها باید مدیریت شود و کمبود تولید برق هست، قطعی برق در خراسان رضوی درچارچوب قانون توسط قرارگاه انرژی مصوب و به حوزه‌های صنعتی و کشاورزی ابلاغ می‌شود.

او  افزود: با توجه به کمبود برق مردم و مدیران، مصرف برق را باید مدیریت کنند که تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

این مقام مسئول  با اشاره به این که شرایط برق سراسری باید پایدار بماند، ادامه داد: برابرمصوبه قرارگاه انرژی استان، کشاورزان در قطع برق چاه باید همکاری و همراهی کنند تا در زمان ابلاغ، برق چاه را مدیریت کنند تا برق منازل قطع نشود و دیگران آسیب نبینند.

ذبیحی  با اشاره به جابجایی ستون‌های برق در اجرای پروژه‌های توسعه شهری بیان داشت: با توجه به این که امسال هنوز اعتباری در این بخش به شرکت برق تخصیص نیافته است برای کمک به مردم و روشنایی معابر، در اجرای پروژه‌ها با همکاری و همراهی شهرداری‌ها در چارچوب تنطیم تفاهم نامه به صورت مشارکتی ۵۰ درصد کار توسط، شرکت برق انجام می‌گیرد.

فرماندارتربت جام به اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد اشتغال مردم در شهرستان کشاورزی است گفت: اقتصاد شهرستان تربت جام مبتنی بر کشاورزی است و این شهرستان دارای ۷۵۴ حلقه چاه کشاورزی است، در اجرای مصوبه دولت کشاورزان بایدمصرف برق را مدیریت کنندو در محدوده زمانی، برق چاه راقطع کنند تا آسیبی به دیگر بخش‌ها نرسد.

حسین جمشیدی افزود: تامین زیرساخت پروژه برق نهضت ملی مسکن، توسعه روشنایی معابر شهری و روستایی، بلوار امام خمینی (ره) شهر تربت جام، میادین ورودی و خروجی شهر نصرآباد و پروژه‌های اجرایی توسعه شهری و روستائی از اولویت‌های شهرستان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.