نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.

معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، رئیس جمهور در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول درد‌های بی پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس یازدهم افزود: به وزیر بهداشت و درمان تذکر می‌دهم با فوریت نسبت به تجهیز بیمارستان نیروی دریایی کنارک و ساخت بیمارستان دشتیاری بزرگ اقدام کند.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ بستن پلتفرم‌های فضای مجازی در شرایط پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ بود، اکنون با گذر از آن شرایط ادامه محدودیت‌ها به چه معناست؟ ضمن آنکه گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است، نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم، لذا بر مبنای اصل ۹ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم نسبت به رفع محدودیت از پلتفرم‌های فضای مجازی به قید فوریت اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
آمریکا و اروپا به خاط منافعشون تیک و تاک رو که کنترلش دست خودشون نیست محدود می کنند اون وقت نماینده مجلس کشور ما میگه اینستا و تلگرام رو از فیلتر در آورید.ای کاش یکم فهم سیاسی داشتید.طرف می خواهد جنسشو داخل ایران بفروشه پس از طریق پلتفرم های داخلی هم میشه فروش داشته باشه.بعدش ما مجانی برای اندونزی کار نمی کنیم به جاش دلار می گیریم.آدما برای جلب توجه و کسب رای چه حرفهای بی معنی که نمی زنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
منم موافقم

بجای بستن پلتفرم های خارجی
جرایم سنگین برای نشر اکاذیب و نمایش اعمال مجرمانه در دنیای مجازی ، تعیین بشه
و فرهنگ عمومی مجازی مردم و بالا ببرین حتی تو مدارس این موضوع و برای فرزندان ایرانی ، روشن کنین اینم باز بر میگرده ب تربیت فرزند در خانواده

سلیبریتی ها ک راست راست بعد نشر اکاذیب تو جامعه میچرخند مردم چه گناهی کردن ک تاوان بسته شدن دنیای مجازی بدن؟؟!!

اخه ساخت بیمارستان تو اندونزی؟؟ یعنی با هزینه ما . منظور این باشه ک نمیشه منم موافق نیستم
منظور رییس جمهوری ، تجهیز بیمارستان ها اندونزی با وسایل ایرانی هس ک این ب نفع تولید داخلی هس
دیگه ناراحتی نداره خیلی از جوانان بیکار مشغول ب کار میشه با توسعه تولید پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
اصلا هیچ کس نمیدونه این هزینه جطوری حساب میشه اصلا وارد این فازها نشید که من سر در ننیارم بزار بریم به همون سیستم قدیم اسبی چار نعل خودم تا من هم بفهمم برا چی از اول هی می گفتم برخی چیرا ممنوعه بخاطر همین چیزا گردش مالی چه ربطی داره الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
توام بخاطره رای این حرفا را میزنی
آخرین اخبار