در سفر استاندار خراسان شمالی به شیروان طرح نیروگاه خورشیدی به قدرت ۱۰ کیلو وات در دانشکده فنی و حرفه‌ای پروفسور حسابی این شهرستان افتتاح شد.

در مراسمی با حضور استاندار خراسان شمالی در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژادِ سپاه پاسداران در شیروان سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی داشته شد.
همچنین در سفر استاندار به شیروان طرح نیروگاه خورشیدی به قدرت ۱۰ کیلو وات با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دانشکده فنی و حرفه‌ای پروفسور حسابی بهره برداری از طرح نیروگاه خورشیدی در دانشکده فنی شیرواناین شهرستان افتتاح شد

محمدرضا حسین نژاد به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان  گفت: دشمنان این روز‌ها فکر و باور‌های جوانان را نشانه گرفته اند تا به خیال خود آن‌ها را از ارزش‌های اسلامی دور کنند.

او گفت :   از هر ابزار رسانه‌ای برای تضعیف باور‌های دینی جوانان و مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود جنگ فرهنگی به راه انداختند، اما خوشبختانه با وجود رهبری آگاه و مردمی متحد این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

استاندار با تاکید انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، تأکید کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی باید با تولید آثاری فاخر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا را در جامعه بویژه در بین نسل جوان ترویج دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.