رئیس هیات ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ مینی فوتبال به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی شهرستان فارسان خبر داد.

مرتضی محمدیان با حضور در فارسان ضمن بازدید از این کلاس گفت: با توجه به در پیش بودن برگزاری طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان در استان، این دوره آموزشی و دانش افزایی با استقبال خوب شرکت کنندگان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم، توسعه ورزش‌های همگانی و فراهم نمودن بستری مناسب جهت تحرک و پویایی با هدف کاهش کم تحرکی را از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات برشمرد.


بیشتر بخوانید


محمدیان خاطر نشان کرد: ورزش‌های همگانی به واسطه نقش آفرینی مثبت و اثرگذاری که در جامعه ایفا می‌کنند، نیاز به توجه ویژه‌ای از سوی تصمیم گیران عرصه‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد تا با تزریق روحیه نشاط، امید و تندرستی، جامعه‌ی فعال و ایرانی پویا و شاداب را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: ۸۰ نفر شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان بمدت سه روز در این دوره شرکت کردند و با آخرین قوانین داوری آشنا شدند.

گفتنی است شهرام ایزدی رئیس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش‌های همگانی استان، سوسن تمدن رئیس گروه توسعه ورزش بانوان و پروانه مختاری کارشناس مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان و سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان فارسان از این دوره آموزشی بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار