همزمان با دهه کرامت، جشن بزرگ خانوادگی میلاد امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید و سفیران امام خوبی‌ها در کوهبنان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید یحیی مرتضوی از فضلا و خطبای مشهور قم، مدیحه سرایی سید مهدی شریعتی، شعر خوانی صابر خراسانی و اجرای سید کاظم نوبهار همراه با نور افشانی، اهدای جوایز و توزیع هدایای متبرک نمک و نبات در محل تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید یحیی مرتضوی در این مراسم گفت: مَثَل اهل بیت (علیهم السلام) همانند کشتی نوح است، هر کس با اهل بیت باشد، اهل نجات و رستگاری است و برای انسان عاقبت بخیری در بر دارد.

او تصریح کرد: در طوفان عظیم متلاطم دنیای امروز باید تنها به اهل بیت تمسک داشته باشیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم و سعادتمند شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اهل بیت در تمام موارد راهکار نشان دادند؛ لذا حضرت امام رضا (ع) در نیشابور در جمع فضلا و اندیشمندان توحید را دژی محکم عنوان کرد.

او ابراز داشت: اگر دوستدار امام رضا (ع) هستیم احسان، انفاق، توجه به نیازمندان، گذشت و بخشش را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی گفت: آخر همه علوم، خیر، خوبی و صلاح منتهی به اهل بیت می‌شود؛ چون بانی همه این امور اهل بیت هستند.

برگزاری جشن زیر سایه خورشید در کوهبنان

او افزود: هر کس با خدا باشد، معیار زندگیش را خدا قرار دهد و اهل بیت را سرلوحه امورات خود قرار دهد، سعادتمند می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اهل بیت، چون دست شان را به خدا داده اند، جاودانه شده اند؛ لذا شاهد جمعیت میلیونی در اربعین حسینی هستیم.

او تاکید کرد: شرط توحید مداری در زندگی ولایت اهل بیت است که در قلب و جان همگان جای گرفته، چون مادران محبت اهل بیت را با گوشت، پوست و خون ما عجین کرده اند.

حجت الاسلام مرتضوی گفت: برکت مال و روزی بواسطه زیارت اهل بیت محقق خواهد شد در حالی که اشک بر اهل بیت خصوصا سید الشهدا انسان را پاک می‌کند؛لذا امید ما به شفاعت اهل بیت است.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با تبریک دهه کرامت گفت: امسال طرحی در دستور کار قرار گرفته تا دختران شهرستان به اندازه وسع خود در برای بازسازی و مقاوم سازی حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.