دادستان عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب، از فوت فردی خبر داد که اخیرا به اتهام سرقت مسلحانه سیم برق در این شهرستان دستگیر شده بود.

ماموران انتظامی اسلام آبادغرب ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال حین گشتزنی در یکی از روستا‌های شهرستان متوجه تخریب کابل‌های برق روستا شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند به سمت آن‌ها تیراندازی صورت گرفت.

پس از این اتفاق، ماموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه‌ای برای دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.

مبارکی، فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۱۶۹ متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و ۲۰۵ متر کابل هم تخریب شده است.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی اعضای باند ۶ نفره سرقت در شهرستان کرمانشاه و یکی از استان‌های همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه و حساب شده همگی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح ۵ قبضه اسلحه جنگی و شکاری، ۴۱۹ عدد فشنگ و یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز نیز، کشف شد.

مبارکی تصریح کرد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت سیم برق که عمدتا بصورت مسلحانه بوده اعتراف و عنوان کردند: اموال مسروقه را به یک نفر مالخر فروخته‌اند.

سجاد ملایری، دادستان اسلام‌آباد غرب حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه، ۴ خردادماه) حین سرکشی از افراد بازداشتی متوجه می‌شود یکی از افرادی که جزو اعضای باند سارقان مسلح سیم برق بوده و طبق اظهارات خودش از ۵ سال پیش ماده مخدر هروئین مصرف می‌کرده، وضعیت مساعدی نداشته و دارای حالت تهوع است.

وی با اشاره به این موضوع، ادامه داد: این فرد بلافاصله ضمن انجام مراقبت‌های اولیه توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

دادستان اسلام‌آباد غرب خاطرنشان کرد: با وجود انتقال سریع متهم به مراکز درمانی اقدامات پزشکی موثر واقع نشده و این فرد نهایتا در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: علت تامه فوت این فرد در دست بررسی قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
اون بازداشتگاه مسئولی که انسانیت داشته باشه وجود نداشته که دادستان موقع سرکشی فهمیده طرف داره میمیره؟!
یکی از خطرناکترین اتفاقات در جریان کشور رها کردن فرد معتاد به حالت خماری بدون تجویز دارو هست