معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طرح قرار زیارت با هدف تسهیل فرایند زیارت و ترویج سیره رضوی اجرا و پیش‌بینی شده است.

 جلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد  گفت : به مناسبت دهه کرامت بیش از ۱۰ برنامه را پیش‌بینی کردیم که یکی از آن‌ها قرار زیارت با محوریت مساجد کم‌برخوردار است.

او افزود: تشرف گروهی شهروندان و مجاوران با هدف تسهیل فرایند زیارت و ترویج سیره رضوی در این طرح مد نظر است که اجرایی می‌شود.

 معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد  ادامه داد: تا پایان دهه کرامت ۲۵۰ تشرف گروهی را در قالب قرار زیارت پیش‌بینی کرده‌ایم. این طرح همچنین با استفاده از اتوبوس‌هایی است که در اختیار داریم. فضاآرایی مناسبی در این اتوبوس‌ها نیز صورت گرفته و کمیت خدماتی که ارائه می‌شود نسبت به سال گذشته دو چندان شده است.

بامشکی بیان کرد: این برنامه همچنین برای اقشار آسیب‌دیده، محروم، ناتوان و سالمند پی‌ریزی شده و در کنار این افراد فعالان فرهنگی و اعضای تشکل‌ها از این تشرف گروهی به حرم مطهررضوی منتفع خواهند شد و مبداء حرکت مساجد است.

تشرف گروهی به حرم مطهر رضوی از ۳۱ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۰ خرداد ماه انجام می‌پذیرد. به طور میانگین روزانه ۲۵ اتوبوس با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ نفر به سمت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.