مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: مراحل دشوار تامین زمین برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را گذرانده ایم.

روح الله اکبری گفت: طبق قانون جهش تولید وزارت راه وشهرسازی قرار نیست، قرارداد منعقد کند بلکه طبق این قانون وزارت راه وشهرسازی چند امتیاز و چند بستر از‌ جمله پرداخت تسهیلات و مشوق را فراهم می کند تا روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تسریع شود.

به گفته مشاور وزیر راه و شهرسازی، ما برای مردم مسکن نمی سازیم بلکه تصدی گری می کنیم و امکانات لازم را برای ساخت مسکن فراهم خواهیم کرد‌.

او می گوید: بنابر آمار وزارت نیرو امسال نرخ سرعت مسکن نسبت به سال گذشته ۷۶۰ هزار انشعاب خانگی افزایش یافته است.

اکبری ادامه داد: در حوزه ساخت مسکن بستر و قرارگاه ملی مسکن راه افتاده است و به صورت جلسات هفتگی این طرح رصد می شود و بین وزارت کشور وزارت راه وشهرسازی تیم نظارت و بازرسی از طرف وزیر راه وشهرسازی ایجاد شده که برای تامین مالی و جلسات به صورت مداوم برگزار شود و پیشرفت ها رصد شود.

او افزود: جلسات شورای عالی مسکن هر ماه یکبار با حضور رئیس‌جمهور در دو ماه اخیر برگزار شدو دستورات لازم و پیگیری ها از دستگاه ها را انجام می دهد. 

مشاور وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  طی یک سال اخیر اقدامات و پیگیری های لازم برای تامین زمین را انجام داده ایم؛ بنابراین مرحله دشوار اجرای طرح نهضت ملی مسکن را گذرانده ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید آل طه
۰۸:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
اراک د و ساله زمین اختصاص ندادن. راه و شهرسازی هم گفته تا یک سال دیگه هم خبری نیست و بعدش هم معلوم نیست. چطور از مرحله تامین زمین عبور کردید دروغگوهااااااا
آخرین اخبار