رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از افزایش ۳۷ درصدی درآمد‌های مالیاتی این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 سمانه حسن پوررئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در کارگروه ستاد درآمد و تجهیز منابع لرستان، اظهار داشت: در سال جاری مبلغ ۲۳،۲۴۹،۸۴۹ میلیون ریال به عنوان درآمد‌های استانی برای استان لرستان پیش بینی شده است که برای تحقق این رقم بایستی اهتمام و تلاش ویژه‌ای داشت.

او گفت: مبلغ وصولی درآمد‌های استان در یک ماهه ابتدای سال جاری نسبت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه درآمد‌های مصوب سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته برای تحقق درآمد پیش بینی شده، تلاش همه جانبه دستگاه‌های مؤثر در این امر لازم است.

حسن‌پور، افزود: مبلغ درآمد‌های وصولی از محل منابع استانی در پایان فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ۱،۲۳۵،۹۹۱ میلیون ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: کل درآمد‌های وصولی استانی تا پایان فروردین ماه سال‌جاری حدود ۸۸.۸ درصد، درآمد‌های مالیاتی، ۳.۱ درصد، درآمد‌های حاصل از خدمات و فروش کالا، بیش از ۷.۷ درصد، درآمد‌های حاصل از جرایم و خسارات و ۰.۳ درصد را درآمد‌های متفرقه تشکیل داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: درآمد‌های مالیاتی سال جاری نسبت به مدت مشابه مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

 

برچسب ها: مالیات ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.