همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در غرب کشور، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه، گفت: در ایران اسلامی، قدرت نظامی به بصیرت الهی و حرکت مجاهدانه در مسیر خدا مزین شده است.

محمدطیب صحرایی افزود: این پرچم پرافتخار ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های هزاران زن و مرد همچنان در دنیا با صلابت تمام در اهتزاز است.

وی اضافه کرد: در بسیاری موارد جسم‌ها و کالبد‌ها در کار‌ها شبیه یکدیگر هستند، اما آنچه میان یک حرکت الهی و با دیگر حرکت‌ها تفاوت ایجاد می‌کند، هدف و محتوای آن است.

صحرایی افزود: در جهان بسیاری‌ها به امر نظامی گری مشغول هستند، اما آنچه حرکت شما را مفتخر و مزین به جهاد فی سبیل اله می‌کند، آن نیت الهی شماست.

وی یادآور شد: نیرو‌های مسلح مادامی که وظیفه شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما راه جهاد و شهادت را با بصیرت انتخاب می‌کنیم و این یک تفاوت بی بدیل میان زندگی الهی و زندگی مادی است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ایرانیان با افتخار یاد و خاطره حماسه بزرگ فتح خرمشهر را گرامی داشته اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خرمشهر‌ها در پیش دارد و همه باید برای فتح خرمشهر‌های بعدی خود را آماده کنیم.

صحرایی تاکید کرد: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی‌شود و با قامتی استوار و اراده‌ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.