با هدف تولید و عرضه واحد‌های مسکونی در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی وام ۳۵۰ میلیون تومانی پرداخت می شود.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با هدف تولید و عرضه واحد‌های مسکونی در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی؛ ارائه تخفیفات، تسهیلات بانکی و بسته‌های تشویقی در این محدوده‌ها تصویب و ابلاغ شده است.

مهرداد حبیب نژاد با اشاره به اینکه مشوق‌های کالبدی براساس گروه بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌ بندی در ۴ گروه انجام شده است.

وی افزود: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را شامل می‌شود.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در راستای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن و به منظور تولید و عرضه واحد‌های مسکونی در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری تخفیفات، تسهیلات بانکی و بسته‌های تشویقی جهت رفاه حال ساکنین در این محدوده‌ها تصویب و ابلاغ شده است.

حبیب نژاد افزود: این تخفیفات شامل وام ۳۵۰ میلیون تومانی به ازای هر واحد و به همراه با تخفیف ۵۰درصدی پروانه ساختمانی و تخفیف ۵۰درصدی خدمات نظام مهندسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.