مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه طی سال آبی جاری وضعیت بارش‌ها در مقایسه با سال گذشته بهتر بوده، ولی به معنای نبود مشکل در وضعیت آب نیست.

رضا داوودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : طی سنوات گذشته وضعیت بارش‌های استان مناسب نبود، خوشبختانه طی سال آبی جاری وضعیت بارش‌ها بهتر بود، ولی به معنای نبود مشکل در وضعیت آب نیست.

وی ادامه داد: با توجه به وظیفه سازمانی برنامه‌های ویژه‌ای را برای سال‌جاری در دست اقدام داریم تا بتوانیم در تمامی نقاط شهری و روستایی استان تحولی ایجاد کنیم و شرایط را بهتر کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: در سطح شهر کرمانشاه پروژه‌های مهمی داریم که طی چند روز آینده یکی از این پروژه‌ها که می‌تواند مشکل چند دهه مناطق جنوب و جنوب‌غرب شهر را از جمله محله‌های خیام، سعدی، بهار، زیباشهر، صدرا، متخصصین و... را مرتفع کند، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهر‌های و روستا‌هایی که مشکل آب داشتند همچون جوانرود، صحنه و... پروژه‌های متعددی تعریف شده و در تلاش هستیم قبل از تنش آبی اکثر پروژه‌های را به بهره‌برداری برسانیم.

داوودی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، مدیریت مصرف داشته باشند تا توزیع عادلانه و مناسبی را در سطح کل استان داشته باشیم

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.