سردار زارع کمالی گفت: نیرو‌های مسلح مانند رزمندگان جهاد اصغر در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با جهاد تبیین برای زمینه‌سازی ظهور منجی علم بشریت گام برمی‌دارند.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عملیات بیت‌المقدس  یادآور و تجلی‌بخش ایثار، مقاومت، استقامت، شهادت‌طلبی و ولایتمداری رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان مولا و مقتدای خود امام خمینی (ره) خالصانه، آگاهانه، عاشقانه و مجاهدانه در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

وی افزود:  امروز اعلام می‌کنیم نیرو‌های مسلح در کنار مردم ولایتمدار، با بصیرت حضور دارند و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و تبعیت از رهنمود‌های الهی گونه رهبر معظم انقلاب در راستای اهداف انقلاب قدم برمی‌دارند.

سردار زارع کمالی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح استان یزد همچون رزمندگان جهاد اصغر در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جانفشانی خواهند کرد و در دفاع از دین خدا و در راستای اهداف انقلاب اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی علم بشریت گام برمی‌دارند.

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته مقاومت و بزرگداشت سوم خرداد با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد فاطمی استاندار و دیگر مسئولان نظامی و انتظام ر در ستاد فرماندهی تیپ الغدیر استان یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.