رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آرامش کرده بود، خبر داد.

  سرهنگ  حسن کیخا  اظهار داشت: با مراجعه زنی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب برهم زدن آرامش روحی و روانی وی شده است و با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

  رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان افزود؛ با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و با اشراف اطلاعاتی دستگیر شد.

 این مقام سایبری افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از انجام این کار انتقام جویی و اختلافاتی که از قبل بین آن‌ها بوده است، عنوان نمود.

  سرهنگ کیخا از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تماس مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرارنمایند

   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار