رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی شخصی که در فضای مجازی تصاویر خصوصی خانمی جوان را منتشر کرده بود، خبر داد.

  سرهنگ  حسن کیخا   گفت: با دریافت شکایتی از خانمی جوان که شخصی ناشناس در بستر فضای مجازی تصاویر شخصی او را منتشر کرده است، بررسی موضوع و دستگیری متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیگیری‌های ویژه و خاص، کارشناسان پلیس فتا متهم را شناسایی و  وی را احضار کردند. متهم که از دوستان شاکیه بود در ابتدا منکر هر گونه اقدام مجرمانه بود که با روبه رو شدن با مستندات و مدارک و ادله پلیسی به جرم خود اقرار کرد.

  وی گفت: متهم انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه مشکلات شخصی با شاکیه و گرفتن انتقام بعد از دعوایی که در گذشته با او داشته عنوان کرده است.

  رئیس پلیس فتا در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت درخواست در قسمت درخواست‌های مردمی و یا با شماره‌گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

  

 

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار