رئیس اداره کمیته امداد شهرستان لردگان گفت: به مناسبت دهه کرامت، یک طرح اشتغال زا به بهره‌برداری رسید و یک واحد مسکن مددجویی نیز افتتاح شد.

ستار جلیل با تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت بیان کرد: طرح اشتغال نانوایی صنعتی توسط مددجو با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل بانک طرف قرارداد این نهاد راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای ۵۱۵ طرح اشتغال پارسال در لردگان افزود: این مددجو علاوه‌بر خود، زمینه اشتغال فرزندش را نیز فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره کمیته امداد شهرستان لردگان ادامه داد: همچنین به یمن این ایام، یک واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه پاسداران نیز تحویل خانواده تحت حمایت گردیده است.

جلیل بابیان اینکه پارسال ۴۰ واحد مسکن مددجویی افتتاح و تحویل خانواده‌های نیازمند شد خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۷ واحد مسکن مددجویی به صورت جزئی و کلی تعمیر و ۸۰ فضای جانبی (شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصار) نیز احداث شده است.

لازم به ذکر است، مردم نیکوکار استان می‌توانند علاوه‌بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* سهمی در تأمین هزینه‌های زندگی خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار