آیین تجلیل از برگزیدگان اجرای برنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان اجرای برنامه جوانی جمعیتآیین تجلیل از برگزیدگان اجرای برنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت برگزار شد.

آیت الله دری نماینده ولی‌ّفقیه در استان در این آیین بر ترویج ازدواج آسان تاکید کرد و با ابراز انتقاد از افزایش سن ازدواج، خواستار فرهنگ سازی، رفع موانع و ترویج ازدواج آسان شد.

امام جمعه اراک افزود: در موضوع مسکن نیز متاسفانه تدبیر لازم صورت نمی‌گیرد در حالی که  حدود دو میلیون مسکن خالی در کشور وجود دارد اما همچنان در حال ساخت و ساز مسکن هستیم که این امر ریشه در تورم دارد که سبب میشود سرمایه‌ها بجای تولید به سمت ساخت مسکن برود.

جباری سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت هم کاهش نرخ باروری و پیری جمعیت را مهترین چالش و مانع بر سر راه توسعه کشور دانست و گفت: با اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت در دوران طلایی پنج تا هفت سال آینده می‌توان با افزایش نرخ باروری از تله جمعیتی و پیری جمعیت جلوگیری کرد.

برچسب ها: فرزندآوری ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.