دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت کوهبنان از اجرای برنامه بهترین دختر دنیا درمدارس دخترانه این شهرستان خبرداد.

حسن شبان گفت: طرح «بهترین دختر دنیا» همراه با اجرای برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان دختر در مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش در دهه کرامت خواهد بود که با هدف توسعه حجاب بین دختران برگزار می شود.

 او افزود : ۱۰ شب در ۱۰ مسجد از جمله برنامه‌های دهه کرامت هستند که این طرح با برگزاری جشن در مساجد سطح شهر کوهبنان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

او بیان کرد: لبخند خدا از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که در این طرح جشن ویژه دختران روز سه شنبه  همراه با پیاده‌روی بانوان، اجرای مسابقات متنوع برگزار می‌شود.

 او به طرح از سرباز تا سردار اشاره کرد و گفت: برگزاری تور دوچرخه‌سواری همراه با غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و شهیدان دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم یادواره شهدا، و گرامی داشت سوم خرداد از جمله برنامه‌ها هستند. 

شبان گفت: جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان قدس رضوی - پنج شنبه  در بخش طغرالجرد و کوهبنان همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت کوهبنان افزود: طرح «بهترین دختر دنیا» همراه با اجرای برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان دختر در مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری «عصر شعر رضوی» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان و با حضور شاعران برجسته از دیگر برنامه‌ها هستند.

او بیان کرد: اجرای طرح «پاتوق‌های خیابانی» در طول دهه کرامت در سطح شهرستان همراه با برپایی موکب و پذیرایی، برگزاری مسابقات و هدایای فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از دختران برتر قرآنی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد با محوریت ائمه جمعه در دهه کرامت انجام می‌شوند.

برچسب ها: دهه کرامت ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.