جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار بر لزوم جهاد تبیین بانوان دغدغه‌مند در بحث عفاف و حجاب تأکید کرد.

سرهنگ عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، در نشست خبری دومین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت با تبریک دهه کرامت گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم بوده و نقش مهمی در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند. 

او با بیان بانوان اکثریت جمعیت رسانه‌ای کشور و استان را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: این نشان از نقش مهم بانوان در شبهه‌زدایی و جهاد تبیین است. 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با حضور این بانوان دغدغه‌مند در حوزه جهاد تبیین خصوصا در بحث عفاف و حجاب قدم‌های مثبتی برداریم، تصریح کرد: باید با این اقدامات و قلم فرسایی خبرنگاران بر سطح آگاهی مردم افزوده شود. 

اصحاب رسانه اجازه تحریف واقعیت به دشمن ندهند

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این جلسه گفت: از شگرد‌های دشمن به کار بردن عنوان انقلاب زنان بود که با استفاده از اهرم رسانه یک هیجان کاذب را برای رویارویی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران به کار ببرد. 

او با اشاره به جنگ نابرابر در حوزه رسانه توسط دشمن گفت: اصحاب رسانه برای بیان واقعیت‌های نظام فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفته و عملکرد‌های مثبت را در حوزه‌های مختلف در رسانه‌ها کار جهادی کردند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، اگر اصحاب رسانه در داخل ایران روایت درست نکنند فرصت روایت به دشمن داده می‌شود. 

پارسا با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه نباید اجازه تحریف واقعیت به دشمن بدهند، گفت: جشنواره حریم رسالت در نخستین تجربه خود مورد تحسین سایر بانوان استان‌های کشور قرار گرفت و موجب شد گیلان دبیرخانه این جشنواره را برپا و امسال دومین جشنواره ملی را برگزار کند. 

او با بیان اینکه جشنواره حریم رسالت ۴ هدف عمده دارد، افزود: بروز توانمندی‌های بانوان رسانه‌ای در حرفه خبر، ایجاد بستر رسانه‌ای برای روایت دستاورد‌های زنان در عرصه‌های مختلف، ایجاد بستر برای ثبت خاطرات در حوزه توانمندی‌های زنان برای سدسازی و پژوهش و معرفی رسانه‌ای زن در تراز انقلاب برای معرفی به نسل آینده و معرفی بانوان موفق از اهداف این جشنواره است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ۸ محور دومین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت تصریح کرد: زن در جهان اسلام، زن، اشتغال، کارآفرینی، حجاب زن مسلمان در کاهش ناهنجاری‌ها، نقش زنان در گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و نقش زن در استحکام خانواده، زن در رسانه‌های غربی و تببین جایگاه زن در غرب و اسلام و نیز الگوی سوم زن مسلمان و افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از محور‌های مهم این جشنواره هستند. 

پارسا افزود: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، یادداشت، مصاحبه، سرمقاله، موشن گرافی، کلیپ، عکس، فیلم، مستند و پادکست از ۱۱ قالب خبری به منظور شرکت در جشنواره حریم رسالت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.