مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز از برچیده شدن مدارس کانکسی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

علیرضا فداکار با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و افزایش رفاه عمومی است گفت: احداث مدارس جایگزین کانکس اقدام حسنه‌ای است که دولت سیزدهم در راستای بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم در دستور کار قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش اصلاندوز در نهضت حذف مدارس کانکسی می گوید: برای احداث مدارس جدید مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه می شود که با بهره‌برداری از آن دانش‌آموزان به این مدرسه انتقال خواهند یافت.

به گفته او، در حال حاضر ۱۲ مدرسه جایگزین کانکسی در منطقه اصلاندوز با مشارکت  اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در دست احداث است‌ که تکمیل آن‌ها تا پایان امسال، پایانی بر مدارس کانکسی این منطقه خواهد بود.

فداکار در ادامه با بیان اینکه احداث فضای آموزشی جدید نقش موثری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ترک تحصیل دانش آموزان ایفا می کند گفت: احداث مدارس جایگزین کانکس هم اکنون در دبستان های جعفر بن علی، سلمان فارسی، معراج، شهید زارعی، شهید مهراوران، شهید شیرپور، دانش قلنج خانلو،شهید مطهری، امیرکبیر، بدر حاجی نصیر ، اندیشه گل تپه و صدر سیف خانلو این منطقه در حال اجراست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.