فرماندار ویژه مهاباد گفت: نظام جمهوری اسلامی فرصت شکوفایی و رشد برابر برای زنان و مردان به وجود آورده و در اغلب زمینه‌ها اکنون بانوان پیش قدم هستند.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر گفت: در نظام جمهوری اسلامی تفاوتی برای زنان و مردان قایل نیست و امروزه در تمام مراودت‌های اجتماعی و سیاسی نقش زنان بسیار پررنگ بوده و چه بسا موفقیت بیشتری نیز با حضور زنان حاصل شده است.

وی به ضرورت رعایت حجاب در جامعه اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی که رعایت حجاب نیز جز آن‌ها است باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مهاباد بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف لازمه امنیت پایدار اجتماعی است و همه در نظام جمهوری اسلامی باید به آن پایبند باشند.
عباسی ضمن گرامیداشت روز دختر اضافه کرد: توسعه ارزش‌هایی، چون حیا، عفت و حجاب در جامعه مستلزم الگوگیری زنان و بانوان از سیره عملی حضرت معصومه و حضرت فاطمه (ع) است.

وی در ادامه فرصت جوانی را برای دختران غنیمت دانست و گفت: جوانان ما باید در دوره جوانی از توانمندی‌های خود در جهت تقرب به خدا و رسیدن به سعادت و کمال استفاده کنند.

در این مراسم که به مناسب سالروز مولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر با حضور جمع زیادی از دختران و بانوان و مسئولان در کانون فجر برگزار شد چندین برنامه فرهنگی و هنری شامل سرود و نمایش برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.