مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در کارگروه اجتماعی پیشنهاد شد تا کنگره بزرگداشت عالمان دین و مشاهیر موثر استان برگزار شود که طرح اولیه این برنامه از سوی مدیر حوزه علمیه استان ارائه شد.

شهرام خواجوی گفت: هدف از این برنامه معرفی علما و مشاهیر به عنوان الگو‌های شایسته است که برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است تا در قالب این برنامه ابعاد شخصیتی علمی دینی، فرهنگی و اساتید موثر در فرهنگ استان را معرفی و به عنوان الگو‌های شایسته به جوانان ارائه دهیم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کلیات این طرح در کارگروه اجتماعی استان مطرح و مقرر شده تا پس از ارائه نظرات و پیشنهادت اعضای گروه، کلیات طرح تایید و برای تصویب به شورای توسعه و برنامه ریزی ارائه شود.


بیشتر بخوانید


خواجوی خاطرنشان کرد: از دیگر محور‌های کارگروه امروز، بررسی شاخص‌های استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی بود که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی بصورت هم افزا و با هماهنگی بین بخشی نسبت به اجرای برنامه‌های آموزشی و پیشگیری در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

وی افزود: ادارات به تنهایی متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی نیستند و ضرورت دارد از ظرفیت همه دستگاه‌ها در این رابطه استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار