شهردار سنندج از احداث۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج امروز در جمع خبرنگاران از احداث ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال و گذر ورزشی با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال در نایسر خبر داد و اظهار کرد: این چمن‌های مصنوعی و گذر ورزشی دارای ساختمان مدیریت، رختکن، سرویس بهداشتی، نگهبانی و ... است.

او افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعداد‌های ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث این زمین‌های چمن و گذر ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده است.

شهردار سنندج اضافه کرد: توسعه ورزش با ایجاد گذر‌های ورزشی از سیاست‌های مدیریت شهری است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضا‌های سبز و فضا‌های ورزشی به صورت ویژه دیده شده اند.

رشیدی گفت: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و ... در حال احداث و تکمیل است.

او اذعان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک‌های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه‌های ورزشی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج با تاکید براینکه توسعه بیشتر ورزش‌های همگانی با هدف شناسایی و تقویت ورزش قهرمانی انجام می‌شود، گفت: دیدگاه شهرداری و شورا در کنار توجه به ورزش‌های قهرمانی محله‌محور کردن ورزش در سطح شهر است.

رشیدی اذعان کرد: ۸ ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر براساس جمعیت و بهره‌مندی از سرانه‌های ورزشی طراحی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.