معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: اگر در مقابل میلیون‌ها ایرانی به مردم اصفهان بی‌مهری کردید، باید در همان برنامه معذرت خواهی کنید.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان امروز در اجلاس بزرگ مدیران روابط‌عمومی استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر بی‌هنجاری تعدادی اندک در یک مرکز تجاری اصفهان در شبکه ۳ اظهار داشت: برای موضوع عفاف و حجاب همه مدیران و روابط عمومی‌ها پای کار آمده‌اند و فضای اداری ما به طور کامل از موضوع بی‌حجابی مبراست. در این حوزه نیز دانشگاه‌های ما مشکلاتشان بسیار اندک است.

وی بیان کرد: قرار نیست کار زشتی را در منظر ۸۵ میلیون نشان دهند و تلفنی معذرت خواهی کنند. اگر در مقابل ۸۵ میلیون به مردم اصفهان بی‌مهری کردید، باید در همان شبکه، در همان ساعت و در همان برنامه معذرت خواهی کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان ۶.۵ درصد جغرافیا کشور را دارد، ولی بالای ۱۰ درصد شهدا را به میهن تقدیم کرده است. حق ندارید چهار نفر هنجار شکن را به عنوان نماد اصفهان نشان دهید.

(در روز‌های اخیر در یکی از برنامه‌های زنده شبکه ۳ در برنامه زنده، فیلمی از معدود افراد هنجار‌شکن در رعایت شئونات اسلامی در یکی از مراکز تجاری اصفهان منتشر شد.)

وی گفت: روابط عمومی رابطه بین مردم و دستگاه‌هاست بدین معنا که خدمات و مواصع دستگاه را روابط عمومی برای مردم بیان کند.

جان‌نثاری با بیان اینکه بستر کار و ابزار این حوزه تخصصی مهم است، افزود: مطالب بسیار زیادی در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می‌گیرد، اما آنقدر که باید از خدمات این حوزه استفاده نکرده‌ایم. زلال‌ترین آب را هم جمع کنیم و استفاده نکنیم بعد از مدتی دیگر قابل استفاده نیست. باید حسن استفاده از اطلاعاتی که در اختیار روابط عمومی قرار می‌گیرد صورت پذیرد.

وی بیان کرد: بین مدیران، روابط عمومی و رسانه باید تعریف مشخصی داشته باشیم تا انتشار محتوا به سهولت انجام پذیرد. روابط عمومی اجازه لازم را برای بیان مطالب و در اختیار قرار دادن محتوا در دست رسانه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: اکنون گلایه‌های بسیاری زیادی در رسانه وجود دارد که یا به مطالب دسترسی نداریم یا اگر داریم روابط‌عمومی اختیار انتشار اطلاعات ندارد.

وی گفت: باید اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد و آن‌ها باید بدانند که خادمان خودشان چه کاری انجام می‌دهند. مدیران دستگاه‌های باید از روابط عمومی‌ها پشتیبانی کنند. گاهی شاهد قضاوت‌های غلط هستیم که علتش عدم اطلاع‌رسانی به طور مستمر است.

جان‌نثاری تصریح کرد: روابط عمومی باید از کیان نظام، انقلاب، دولت و دستگاه خود دفاع کند. افرادی با فهم بالا، ضریب هوشی بالا، اینکه بداند چگونه بگوید، کجا بگوید را به عنوان روابط عمومی انتخاب کنید.

وی ادامه داد: مدیری که به روابط عمومی اهمیت نمی‌دهند یا توان انتشار اقداماتش را ندارد یا نمی‌خواهد دیگران از کار او مطلع شوند. چگونه انتظار دارد که رسانه کار‌های او را ارایه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۴۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهتر است سرت را از زیر برف بیرون کنی و ملی نگر باشی چه این هنجار شکن در اصفهان و یا هر شهر دیگری باشد باید تذکر داده شود و اینقدر تبری جستن خود و سو استفاده از نام شهیدان درست نیست
آخرین اخبار