مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد

افزایش ۲۳ هزار مترمربعی زمین چمن دانش‌آموزی در ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از افزایش ۲۳ هزار مترمربعی زمین چمن دانش‌آموزی این استان طی دو سال گذشته خبر داد.

 علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام امروز در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان جانبازان شهرستان سیروان در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: در این مدت ۳۷ زمین چمن دانش‌آموزی در قالب ۲۳ هزار مترمربع در مناطق مختلف استان احداث شده است.

وی با بیان اینکه زمین چمن افتتاحی در شهرستان سیروان در مجموع ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد، اعتبار هزینه شده برای این طرح را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها سرانه ورزشی مدارس استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام بیان کرد: همه برای آموزش می‌توانند سهیم و مشارکت داشته باشند و با همکاری همه دستگاه‌های دولتی و خیران می‌توانیم امیدوار باشیم که آموزش و پرورش بتواند به اهداف ترسیم شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برسد.

درویشی از افتتاح زمین چمن دبیرستان فضیلت لومار نیز در روز‌های آینده خبر داد.

وی همچنین از آزادسازی فضا‌های ورزشی دانش آموزی و برگزاری جشنواره‌های ورزشی دانش آموزی پس از وقفه چند ساله بعد از همه گیری کرونا خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: به تازگی و با رایزنی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ۵۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضا‌های ورزشی دانش‌آموزی استان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.