مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خبر داد

مشارکت انجمن حامی در ساخت ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی دانش آموزی در ایلام‌

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: انجمن حامی در ساخت ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی دانش آموزی در این استان مشارکت خواهد کرد.

جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: این طرح‌ها شامل چهار سالن ورزشی و ۱۲ مدرسه در قالب ۶۳ کلاس درس بوده که عمده آن‌ها در مناطق روستایی استان احداث شده اند.

وی با ذکر اینکه این مدارس در شهرستان‌های هلیلان، چرداول، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران و ایوان احداث می شوند، ادامه داد: میزان مشارکت انجمن در ساخت این مدارس ۳۰ تا ۵۰ درصد بوده که در مجموع ۲۰۰میلیارد ریال برای ساخت این مدارس تعهد کرده اند.

وی بیان کرد: ساخت عمده این مدارس از سال گذشته آغاز که شماری از آن‌ها تا مهرماه و مابقی نیز تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به سفر مدیر عامل، اعضا و خیران به این استان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون چهار مدرسه از این فضا‌ها افتتاح و کلنگ یک مدرسه نیز به زمین زده شده است.

وی تجهیز سالن‌های ورزشی و پژوهش سرا‌های دانش آموزی مناطق محروم را از دیگر فعالیت‌های این انجمن در خدمت به دانش آموزان این استان عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.