استاندار خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما برای خدمت به مردم است و حضور در شهرستان ها برای پیگیری امور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 یعقوبعلی نظری پس از ورود به شهرستان باخرز با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان باخرز این مطالب را اظهار کرد.

امام جمعه شهرستان باخرز نیز با اشاره به برخی از مشکلات این شهرستان از جمله ناتمام ماندن دانشگاه پیام نور ، عدم تجهیز مراکز پزشکی و حضور نداشتن پزشکان متخصص، نیاز به ساخت جاده کمربندی برای عبور خودروهای سنگین و عدم توجه به کیفیت آب شرب مردم اظهار کرد: مسوولان علاوه بر وظایف قانونی، وظیفه اجتماعی هم دارند.

حجت‌الاسلام روح الله توکلی افزود: از سال ۱۳۹۸ این شهرستان ایجاد شده است و برخی از مشکلات فشارهای بسیاری به مردم وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به شهرستان باخرز به گلزار شهدای گمنام این شهرستان رفت و پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدا مزار آنها را با گلاب، عطرافشانی کرد.

وی قرار است در این سفر ضمن دیدار با مسوولان شهرستان باخرز، از شهرک و تعدادی از واحدهای صنعتی بازدید کند و سپس در نشست بررسی پروژه‌های اقتصادی و موضوعات مرتبط با تولید و اشتغال حضور یابد.

همچنین بازدید از نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی، نشست با فرماندار، بخشداران و دهیاران این شهرستان با موضوع طرح تحول روستا و بررسی وضعیت شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به باخرز است.

شهرستان ۵۰ هزار نفری باخرز با ۲ شهر باخرز و قلعه نو علیا، ۵۲ روستا و ترکیب جمعیتی شیعیان و اهل سنت در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.