فرماندار خاش گفت: رونق دادن به تجارت و راه اندازی بازارچه مرزی از مطالبات به حق و مهم مردم منطقه بود که دولت آن را محقق ساخت.

صاحب گل صالحی  فرماندار خاش گفت: دستاورد‌های متنوع سفر رییس جمهور به جنوب استان و توسعه مناسبات بین دو کشور ایران و پاکستان ثمرات زیادی به دنبال دارد که تنها در حوزه زیرساختی آبگیری سد معبر و آبرسانی به ۱۵۵ روستا و ۶۶ هزار نفر و افتتاح ۱۷ پروژه برق و آغاز لوله گذاری برای آبرسانی به استان‌های شرقی از دریای عمان و انجام دیدار‌های مردمی و نشست با فعالان اقتصادی امیدافرین است و شاخص‌های رضایت مندی مردم را از خدمات دولت و نظام بالا می‌برد.

وی اظهار کرد: تامین آب شرب مورد نیاز مردم خاش با اجرای پروژه شاخص انتقال آب کارواندر به خاش و ایجاد راه مرزی روتک و کمک به دو بانده کردن راه خاش به زاهدان و ایرانشهر و راه آهن و ... از دستاورد‌های مهم دولت سیزدهم بوده که همچنان مورد توجه دولتمردان قرار دارد.

صالحی افزود: در حوزه‌های صنایع و معادن و کشاورزی و دامداری و پرورش مرغ و بلدرچین و ... نیز کار‌های بزرگی در منطقه انجام شده و همچنان خواهان تداوم سرمایه‌گذاری‌های دولت و بخش خصوصی در این مباحث هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق تجارت مرزی در سیستان و بلوچستان اولویت برنامه‌های دولت است که زمینه اشتغال زیادی را فراهم می‌کند.

برچسب ها: صادرات ، مرزنشینان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار