رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور استفاده از نظرات مردم و کشاورزان کد دوبعدی QR در اتاق کارمندان و کارشناسان این سازمان نصب می‌شود.

علی معتمدی‌پور با بیان اینکه این طرح با هدف ارزیابی عملکرد کارشناسان و کارمندان این سازمان اجرا می شود، افزود: جهاد کشاورزی در پی دستور رئیس‌جمهور در این زمینه، مقدمات نصب کد دوبعدی در اتاق هر کارمند را فراهم کرد.

معتمدی پور گفت: هر ارباب‌رجوع می‌تواند با اسکن کد متعلق به این کارمند نظر خود را در مورد عملکرد او و میزان رضایتش از خدمتی که آن کارمند ارایه داده را اعلام کند.

وی نظرات مردم در ارزیابی‌های کارمندان را موثر دانست و اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مسئول اجرای این طرح است . 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کد دو بعدی برای همه‌ی کارکنان شاغل در سطح ستاد، شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها صادر می شود، گفت: این کد با همکاری گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی تهیه و در دید عموم مردم قرار می گیرد. 

محمد امیری افزود: در این نظرسنجی، انعکاس نظر شهروندان از طریق اسکن کد دوبعدی یا همان QR (کد کارمند) یا شماره گیری کد USSD امکان پذیر بوده و مراجعه کنندگان می‌توانند با استفاده از این کد‌ها نظرات خود در خصوص کارکنان مرتبط با حوزه‌ی کاری خود را ثبت و به سازمان اداری استخدامی کشور ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.