رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد کمبود اعتبار را مشکل اصلی دستگاه‌های فرهنگی استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در دیدار مسئولان نهاد‌های حوزوی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، گفت: میان دستگاه‌های فرهنگی استان تعامل و هماهنگی خوبی وجود دارد، ولی کمبود اعتبار مشکل اصلی دستگاه‌های فرهنگی است.

او افزود: آموزش و پرورش استان در زمینه اجرای طرح امین همکاری مطلوبی داشت به گونه‌ای که کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در اجرای طرح امین بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی ادامه داد: امید است خروجی این نشست اعتبارات خوبی برای حوزه‌های عمرانی و فرهنگی استان به همراه داشته باشد.

او اضافه کرد: استاندار کهگیلویه وبویراحمد هر چه از دستشان بر آمده در خصوص اعتبارات عمرانی و فرهنگی برای ما انجام داده اند، اما اعتبارات بیشتری برای این استان لازم است.

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری، رئیس حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ۵ مدرسه حوزه علمیه خواهران در سطح استان وجود دارد و در حال حاضر ۵۲۵ نفر دانش آموخته در استان هستند.

او افزود: ۳ گروه مُبلغ ویژه داریم که فعالیت میدانی خوبی شروع کرده‌اند و مبلغین ما در حوزه‌های فرهنگی، مهارت‌های زندگی و فعالیت‌های قرآنی تلاش دارند.

حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: مقام اول را در استخدام‌های آموزش و پرورش داریم و حدود ۵۰ درصد از طلاب ما در آموزش و پرورش به کار گرفته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.