مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : انعکاس مثبت و سازنده عملکرد نهاد‌های مرزی یک ضرورت است و روابط عمومی گمرک این گذرگاه رسمی در این رابطه به خوبی ایفای نقش می‌کند.

قاسم مطلبی مدیرکل گمرک پرویزخان در حاشیه تجلیل از روابط عمومی گمرک پرویزخان و مدیر پایانه مرزی و جمعی از مسئولان این گذرگاه مرزی، گفت : حجم فعالیت‌ها و خدمت رسانی‌ها برای توسعه صادرات در مرز رسمی پرویزخان بسیار زیاد است و ما شاهد انتشار مناسب اخبار این مرز در رسانه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: روابط عمومی آگاه و آشنا به امور یک ظرفیت برای هر سازمان است و روز روابط عمومی فرصت مهمی برای تقدیر از فعالان این عرصه است از این رو امروز با حضور ادارات مستقر در مرز پرویزخان از فعالیت‌های جهادی مسوول روابط عمومی اداره کل گمرک پرویزخان قدردانی به عمل آمد.

مدیرکل گمرک پرویزخان ادامه داد: هم اکنون روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ کامیون کالا از این گذرگاه رسمی صادر می‌شود و این نشان از اهمیت و نقش این گذرگاه رسمی و بی المللی در تجارت و مبادلات اقتصادی است.

پرویزخان یکی از مهمترین مرز‌های کشور

مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت: این مرز رسمی یکی از مهمترین مرز‌های کشور در حوزه مبادلات تجاری و مسافری با کشور عراق است.

امین حیدریان افزود: با توجه به نقش مهم و اثرگذار این مرز در غرب کشور ارگان‌ها و سازمان‌های مستقر در پرویزخان با فعالیتی جهادی در راستای توسعه مناسبات با کشور مقابل تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: جنگ امروز دنیا، جنگ ارتباطات است و هر کشور و سازمانی از این ظرفیت بهتر استفاده کند، موفق‌تر خواهد بود.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان با قدردانی از تلاش‌های مسئول روابط عمومی اداره کل گمرک پرویزخان، افزود: با تلاش‌های آگاهانه و سازنده روابط عمومی پرویزخان شاهد انعکاس مطلوب اخبار این گذرگاه مرزی هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.