نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: روند اجرایی جاده دارخوین به شادگان شتاب می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس  گفت:  در رابطه با سفر نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی به شادگان با انتقاد از طولانی شدن  مسیر دارخوین به شادگان به خور دورق که سال ۸۸  این پروژه شروع به کار کرد و فاز بندی شد، اما چندین نوبت متأسفانه به دلایل مختلف مانند عدم پرداخت پول پیمانکار و یا عدم صلاحیت پیمانکار، پروژه متوقف شد.

او افزود: دیروز و با سفر نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی  مقرر شد ۸ کیلومتر ورودی شهر شادگان از این جاده در طول یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شادگان در مجلس ادامه داد:  آسفالت محدوده ۳ کیلومتری حد فاصل روستای رگبه نیز با وجود مشکل نقدینگی با مساعدت نماینده وزیر راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت حمل و نقل، در حال پیگیری جهت کوپال ریزی و فعال شدن این پروژه در ایام آتی هستیم.

حجت الاسلام   و المسلمین ناصری نژاد  گفت: آسفالت لایه دوم ورودی شهرستان شادگان از طرف دارخوین نیز از مصوبات سفر نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی به شادگان بود.

او ادامه داد: ۱۳ کیلومتر از جاده دارخوین به شادگان به خور دورق نیز تا ۳ ماه آینده آسفالت خواهد شد تا این جاده از حد فاصل دارخوین تا صراخیه قابل بهره برداری باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كارگر جاده دارخوين شادگان
۱۳:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
الان ٣ ماه از بازديد ايشون گذشت
نه تنها به پيمانكار پول ندادن
به كارگرها بعد از ٤ ماه هنوز حقوق ندادن
چرا اينقدر دروغ ميگين