سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اشاره و اظهار داشت: دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه است. امروزه داشتن اطلاعات موثق، دقیق و ورود به موقع به عرصه رسانه و جنگ تبلیغاتی و بیان موضع روشن و شفاف و انقلابی بزرگترین سرمایه یک سازمان است.. حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات هدفمند و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که نقش تاثیر روابط عمومی در سازمانها بیشتر نمایان میشود.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: روابط عمومی باید بر محور اندیشه مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی و انعکاس فعالیتها و خدمات سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.
سردار بهرامی افزود: در عصرجدید بیان مواضع و انعکاس فعالیتها و خدمت رسانی یک سازمان و خنثی سازی شایعات از وظایف روابط عمومیها است. به طور کلی آینده نگری، بحران ستیزی، نقش اعتبارسازی برای سازمان، همچنین فرهنگ سازی از نقشهای مهم روابط عمومی در سازمانها میباشد. روابط عمومی مترادف است با حفظ و توسعه خوشنامی و برآیندی است از آنچه شما میگویید، عمل میکنید و دیگران درباره شما میگویند.
سردار بهرامی در پایان گفت: با توجه به اهمیت نقش روابط عمومی درسازمان ها، ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است تا یادآور جایگاه مهم سازمانی روابط عمومی به عنوان یک حرفه و هنر مقدس باشد. ضمن گرامیداشت این روز، توسعه جایگاه این حرفه ارزشمند در کشور امری لازم و ضروری است و انتظار است همه همکاران محترم روابط عمومی در مجموعه انتظامی و سایر نیروهای مسلح و در دیگر نهادها و سازمانها درجهت نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه امید آفرینی در جامعه و ورود جدی در عرصه جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان اقدام انقلابی نمایند.