رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارزوئیه گفت: متخلفان برداشت غیرمجاز گیاه دارویی آویشن در منطقه دهسرد شهرستان ارزوئیه دستگیر شدند.

عماد چابک گفت: برداشت گیاه دارویی آویشن در رویشگاه‌های ارزوئیه، غیرمجار و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت این اداره با اطلاع از برداشت غیرمجاز گیاه دارویی آویشن در منطقه دهسرد شهرستان ارزوئیه، با اخذ دستور مقام قضایی مقدار ۳۶ کیلوگرم آویش برداشت شده به صورت غیر مجاز را توقیف و پس از تشکیل پرونده، متخلفان را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارزوئیه بیان داشت: شورا‌های اسلامی و مردم روستا‌ها در این شهرستان می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف زمین‌های ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چرای غیرمجاز و... اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکست ناپذیر
۰۱:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخه آویشنم قاچاقه، اخه اون بدبختی که تو کوهها میگرده تا یک کیلو اویشن جمع کنه و همه خطرات ازقبیل وحوش درنده و مارعقرب ووو رو به جون میخره از نداری و مجبوری هستش برین جلوی دزدان مسئول و اختلاسگران رو بگیرین.
آخرین اخبار