دولت به حجاج ریال سعودی بدهد

دولت در حج تمتع امسال به زائران ایرانی بجای دلار، ریال سعودی بدهد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در همایش آموزش متمرکز زائران حج مازندران در ساری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: زوار هر کشوری نماینده ملت خودشان هستند و بدی و خوبی آن زوار به پای کشور و ملت خودش نوشته می‌شود.

او افزود: شما جمع حاضر از ایرانی بودن و مذهب تشیع رونمایی می‌کنید، اگر خدای ناخواسته ضعفی در گفتار و رفتار باشد به حساب همه شیعیان نوشته می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد:در گذشته می‌گفتند، زوار ایرانی در نماز جماعت شرکت نمی‌کنند یا وقت نماز در کوچه و بازار هستند، نباید اینطور باشد، عظمت حضور شما در بین جماعت بسیار مهم است، امیدواریم آبروی شیعه و ایران اسلامی و شهدای عزیزمان باشید.


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از اینکه دلار دست زوار است، خوشحال نیستیم چه ایرادی دارد که دولت به زوار ما ریال سعودی بدهد؛ ما اینجا شعار دلارزدایی می‌دهیم از آن طرف دلار را زائران باید تبدیل به ریال کنند.

او  با تاکید بر ضرورت به توجه سلامت شخصی جسمی و روحی توسط زائران، ادامه داد: بهتر است مراقب فضای رابطه‌ای که با عربستان در حال ایجاد است باشیم، چون پای شیاطین همیشه در میان است، الان سیاست بر ایجاد حسن رابطه با عربستان است، هستند شیعیان انگلیسی و مزدوران آمریکایی که به دنبال تیره کردن روابط هستند.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: در عرفات مسئله برائت شرکت در اجتماعی سیاسی و عبادی را جدی بگیرید، برائت از شیطان بزرگ و نظام سلطه استکباری را جدی بگیرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار